moderno

GROHE Truck Tour - novi način prezentacije proizvoda

06.03.2020.
u 10:00

U velika GROHE slova od žice koja služe kao spremnici za iskorištene plastične boce, postavljena ispred izložbenog kamiona, posjetitelji mogu baciti iskorištene plastične boce i zauzvrat dobiti bocu za višekratnu upotrebu

Nakon brojnih svjetskih metropola GROHE kamion stigao je i u Ljubljanu na Sajam Dom gdje će tijekom njegova trajanja, od 4. do 8. ožujka, posjetiteljima, trgovcima i instalaterima omogućiti neposredni doživljaj najnovijih inovacija kuhinjske i kupaonske opreme. Vodeći svjetski proizvođač sanitarne opreme pokrenuo je kampanju GROHE Truck Tour kako bi diljem svijeta predstavili svoje vrhunske proizvode.

Osim što će posjetitelji moći neposredno doživjeti najsuvremeniju tehnologiju, kao što su primjerice GROHE Sensia Arena WC tuš inteligentna njega, GROHE SmartControl 3D tuširanje, GROHE Blue ili Grohe red kuhinjske mješalice, imat će priliku dobiti i praktične savjete stručnjaka o svim proizvodima, kao i učinkovitoj potrošnji vode koju omogućavaju GROHE proizvodi.

Osim praktičnog iskustva, posjetitelji mogu uživati i u zabavnim aktivnostima, a djeca u svom posebnom kutku uz animatora. GROHE kao tvrtka s naglašenim društveno odgovornim poslovanjem i ovom je prilikom nastojao podići svijest potrošača o negativnom utjecaju plastike na okoliš. Ispred izložbenog kamiona postavljena su velika GROHE slova od žice u koja posjetitelji mogu ubaciti iskorištenu plastičnu bocu i u zamjenu će dobiti bocu što je simboliziralo njihov način održivog poslovanja i brige o okolišu.

Nakon Rusije, Portugala, Skandinavije, Turske, Bliskog istoka i Sjeverne Afrike GROHE kamion je dovezao inovacije sanitarne i kuhinjske opreme u Sloveniju. U svom izložbenom prostoru na kotačima, Grohe je predstavio svoje linije sanitarne opreme Cube, Euro, Bau te najnoviju Essence liniju keramike za kupaonice kojom je Grohe prvi put ponudio i kade u tri različite verzije sofisticiranog izgleda, uz Essence slavine i tuševe elegantnog dizajna i različitih boja. Predstavljen je i novi Euphoria SmartControl sustav za tuširanje. Ovu potpuno novu dimenziju tuširanja omogućava nova pametna tehnologija za jednostavno i intuitivno korištenje tuša: Push, Turn, Shower. Novim Euphoria SmartControl sustavom, može se regulirati količina vode te se poigravati načinom raspršivanja mlaza, dok GROHTHERM termostat osigurava najveću preciznost u regulaciji temperature.

Ujedno kao i izložbeni prostor, kamion je posjetiteljima predstavljao atrakciju unutar koje su im predstavljene nove generacije senzora za vodu GROHE Sense i GROHE Sense Guard Pro koji su optimizirani za uporabu u obiteljskim kućama i stambenim zgradama te pružaju točne podatke o potrošnji vode izravno na mobilne uređaje putem aplikacije GROHE Sense. Posebnu pozornost plijenili su sudoperi elegantnog dizajna, inovativne tehenologije, te njemačke kvalitete, dok su Grohe blue i Grohe red mješalice oduševile posjetitelje. Jer, dok Grohe red daje izravno iz slavine kipuću vodu, Grohe blue osigurava filtriranu i gaziranu.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije