Notes of Zagreb

Omiljeni mirisi Zagreba pretočeni u bočice parfema za dom i mirisne svijeće

Igor Kralj/PIXSELL
23.04.2024.
u 10:07

Izrada parfema mora biti iznimno precizna, s provjerenim i dopuštenim sastojcima, u strogo kontroliranim uvjetima. Nažalost, u Hrvatskoj nemamo mogućnost izrađivati proizvod ovakve kvalitete

Alma Pavetić i Nino Ivković, osnivači brenda Notes of Zagreb, imaju mikropoduzetničku priču koja nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Posjetili smo ih u njihovu drugom, krajem prošle godine otvorenom, dućanu u zagrebačkoj Teslinoj ulici i pretresli s njima brojne teme, dakako s fokusom na mirise kojima osvajaju srca Zagrepčana, ali i brojnih gostiju. Notes of Zagreb renomirani je hrvatski brend mirisa za dom čija bogata ponuda mirisa, među ostalim, obuhvaća difuzore za prostor, sprejeve, mirisne svijeće, mirisne sprejeve za tijelo te inovativne parfeme za kućne ljubimce. Svi proizvodi odražavaju visok standard kvalitete i pažljivo odabrane mirisne note koje dodatno obogaćuju životni prostor korisnika. Iz široke ponude mirisa, tako je moguće odabrati cvjetne, voćne, začinske i drvene note i pronaći savršeni miris za dom, javne prostore, urede, hotele, barove i restorane.

Foto: Igor Kralj/PIXSELL

 

– Otvorenje ovog prostora u Teslinoj ulici važan je korak u širenju naše prisutnosti i omogućava nam da još više ljudi doživi ljepotu naših mirisa. Ponosni smo na minimalistički dizajn koji odražava suštinsku eleganciju našeg brenda. Naša strast prema stvaranju jedinstvenih mirisnih iskustava nadahnjuje nas da neprestano istražujemo nove ideje i kvalitetne sastojke. Novi dućan prilika je da s našim kupcima proširimo ljubav prema mirisima – rekli su Alma Pavetić i Nino Ivković te nam ponosno predstavili najnovijeg člana ove mirisne obitelji – Glyptotheque, jedinstvenu mirisnu kreaciju. Ovaj je miris inspiriran Gliptotekom, kulturnim naslijeđem smještenim u nekadašnji industrijski objekt kožare koji je igrao ključnu ulogu u povijesti Zagreba. Naziv Glyptotheque odaje počast povijesti kožare, čiji su korijeni postavljeni još davne 1864. godine. Objekt je postupno rastao do postizanja statusa najvećeg industrijskog pogona u Zagrebu. Unatoč tragičnom požaru 1926. godine koji je uništio veći dio objekta, kožara je prestala s radom 1938. godine. No, miris Glyptotheque nastavlja živjeti, prenoseći duh i naslijeđe tog prostora. Miris je dostupan u obliku difuzora od 100, 200 i 500 mililitara te spreja za prostorije. Sastoji se od pažljivo odabranih nota koje unose jedinstvenu atmosferu u vaš dom. Gornje note mirisa, uključujući kožu, crni papar i fava tonku, stvaraju senzualnu i intrigantnu dobrodošlicu. Srednje note čine oud i benzoin, dodajući dubinu i raskoš mirisu, dok su likvidambar i mošusni hrast stabilna baza, pružajući trajnost i profinjenost.

Foto: Igor Kralj/PIXSELL

Iako bi se možda moglo pretpostaviti da su note mirisa Glyptotheque ​namijenjene za hladnije sezone, ovaj je miris iznimno prilagodljiv. Njegova magična aroma oživjet će vaš dom čak i tijekom toplijih mjeseci, stvarajući nezaboravne trenutke i obogaćujući svaki prostor. Sve to čini ga idealnim izborom za "signature home scent" tijekom cijele godine.

Foto: Igor Kralj/PIXSELL

I ovaj miris ima ime koje je duboko povezano s poviješću grada, kao i svi mirisi iz vašeg portfelja. Otkud ta ideja da mirisima pričate povijesnu priču Zagreba?

– Htjeli smo napraviti nešto novo i drukčije, proizvod koji iza sebe ima priču koja će ljudima biti zanimljiva i koja će ih, ako znamo da je miris najasocijativniji ljudski osjet, uvijek vraćati na neko sretno mjesto. Ukratko je to bila ideja, a svakako valja spomenuti da je dijelom riječ i o tome da je nama Zagreb neiscrpna inspiracija pri kreiranju svakog mirisa – kažu osnivači ovog domaćeg brenda.

Foto: Igor Kralj/PIXSELL

Svi njihovi mirisi nose zanimljiva imena, naći ćete tu Gričku vješticu, Agram, Dolac, Frajlu, Licitarsko srce, Zdenac života... Kako birate imena?

– Neki su mirisi imena dobili zbog specifične note u mirisu, zbog, recimo, biljke koja raste na tom području, druga su pak plod naše mašte i priče koja se veže za njih – pojasnili su.

Foto: Igor Kralj/PIXSELL

Koji su mirisi najtraženiji, što Zagrepčani najviše vole?

– Miris je jako individualna kategorija i svakome miriše drugačije. Najviše se ljudi 'zapikne' u Gričku vješticu, koja, osim mirisom, osvaja i bojom jer nije riječ o prozirnom parfemu. Zagrepčani, i Hrvati općenito, vole jače mirise, dok stranci, posebno Skandinavci preferiraju čiste mirise neutralnijih nota – pojasnili su Alma Pavetić i Nino Ivković.

Foto: Igor Kralj/PIXSELL

I iako je riječ o domaćem proizvodu, od ideje preko kreacije do realizacije, egzekucija je ipak rezervirana za inozemstvo, točnije Italiju.

– Izrada parfema mora biti iznimno precizna, s provjerenim i dopuštenim sastojcima, u strogo kontroliranim uvjetima. Nažalost, u Hrvatskoj nemamo mogućnost izrađivati proizvod ovakve kvalitete, stoga smo se morali okrenuti Italiji u kojoj je parfemska industrija jedna od najrazvijenijih na svijetu – kažu poduzetnici.

Foto: Igor Kralj/PIXSELL

Notes of Zagreb brend je koji ima sjajne proizvode i sjajnu priču jer s ponosom njeguje tradiciju stvaranja visokokvalitetnih mirisnih proizvoda inspiriranih ljubavlju prema Zagrebu.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije