skandinavski dizajn

Danski dizajnerski brend za opremanje doma HAY potražite u zagrebačkoj Interi

21.03.2024.
u 10:48

Nakon brojnih suradnji s domaćih arhitektonskim i dizajnerskim studijima, opremanjem prostora različitih namjena i karaktera, od privatnih stambenih interijera do radnih, hotelskih, ali i javnih prostora, Intera u budućnosti planira prostor showrooma češće otvoriti svojoj publici i suradnicima

Nedavno je u salonu namještaja Intera održano je predstavljanje danskog dizajnerskog brenda HAY, nakon kojeg je uslijedilo neformalno druženje, kao svojevrsna proslava prve tri godine Intere na novoj lokaciji, u ulici kralja Držislava u centru Zagreba. Ovaj kultni zagrebački izložbeni prostor vrhunskog dizajnerskog namještaja, koji su 1996. pokrenuli Nataša Trbović i Vladimir Mikić, do 2020. godine djelovao je u Ilici 168a. Nakon pandemije i potresa Intera seli u novi dvoetažni prostor na zagrebačkom zelenom valu, u neposrednu blizinu HDLU-a i Oris kuće arhitekture. Tristotinjak kvadrata Intere pomno je i pažljivo ispunjeno komadima namještaja, klasicima dizajna, dizajnerskim detaljima, ali i umjetničkim radovima domaćih umjetnica i umjetnika, kao neizostavnoj nadogradnji ovog jedinstvenog ambijenta. 

Prvo događanje ovakvog tipa u Interi bila je prilika da se profesionalci iz sfere arhitekture, dizajna i uređenja prostora, kao i svi ostali zaljubljenici u estetiku, eleganciju i izvrstan dizajn, upoznaju s novim proizvodima HAY-a, ali i ponudom i ambijentom Intere, kao mjestom za inspiraciju i dizajnersku interakciju. 

Danski dizajn brand HAY u Interinoj ponudi podrazumijeva stolce, stolove, lampe, namještaj za eksterijere, a ovotjedna promocija brenda bila je fokusirana na najnovije proizvode, predstavljanje inovacija u dizajnu i dizajnerskim suradnjama. Filozofiju i dizajn strategiju HAY-a gostim je predstavila Anna Skou Seiersen - account menadžerica projekata i veleprodaje HAY-a za regije CEE, SEE i CIS, naglasivši kako sve što HAY stvara nastaje iz tri primarna izvora inspiracije: umjetnosti, arhitekture i mode. Nakon premijernog javnog nastupa HAY-a u Hrvatskoj dodala je: “Bilo mi je zadovoljstvo u Interi predstaviti HAY i naše temeljne vrijednosti ključnim arhitektima, dizajnerima i ljubiteljima dizajna u Hrvatskoj. HAY inzistira na stvaranju proizvoda koji su relevantni, originalni i ono što je možda najvažnije, potrebni. Odmah sam tijekom događanja osjetila tu predanost dizajnu koja nas povezuje s našim partnerima iz Intere. Iskreno sam zahvalna mnogim kolegicama i kolegama koji su izdvojili svoje vrijeme da dođu i proslave našu zajedničku strast prema dizajnu.”

HAY je osnovan 2002. u Danskoj, kao novi tip dizajnerske tvrtke, čiji je kredo pokretanja bio primarno motiviran stavom i idejom njegovih suosnivača i kreativnih direktora, bračnog para Matte i Rolfa Haya – da je dobar dizajn svačije pravo. Pokretanjem HAY-a posvetili su se suradnji s najboljim dizajnerima svoje generacije iz cijeloga svijeta, kako bi stvorili visokokvalitetne proizvode koji će biti dostupni širokoj publici. Nadahnuti realnošću današnjeg života, gdje su tradicionalne podjele između osobnog i poslovnog prostora fluidnije, njihov se namještaj, rasvjeta i dodaci mogu koristiti u različitim okruženjima i zadovoljiti razne potrebe. Kreativno sjedište HAY-a smješteno je u Kopenhagenu, no njihovi proizvodi mogu se naći u trgovinama te showroomima u gradovima diljem svijeta.

Nakon brojnih suradnji s domaćih arhitektonskim i dizajnerskim studijima, opremanjem prostora različitih namjena i karaktera, od privatnih stambenih interijera do radnih, hotelskih, ali i javnih prostora, Intera u budućnosti planira prostor showrooma češće otvoriti svojoj publici i suradnicima. “Ovim smo eventom probili led i ugodno nas je iznenadio tako veliki odaziv, kako kolega iz struke, tako i naših vjernih kupaca. To nam samo potvrđuje činjenicu da postoji velik interes za ovakvim događanjima. Želja nam je i ubuduće organizirati slična druženja i pobliže predstaviti ključne proizvode koji su obilježili recentni te moderan dizajn 20. stoljeća. Kako sljedeće godine obilježavamo 30. godina Intere, sigurni smo da ćemo se najkasnije tada ponovo vidjeti.” - istaknuo je Vladimir Mikić, suosnivač Intere. 

Intera na domaćem tržištu zastupa, uvozi i promovira brendove i dizajn najviših estetskih vrijednost, kombinirajući  internacionalni suvremeni dizajn s klasicima dizajna dvadesetog stoljeća. Kako napominju vlasnici i pokretači, Intera nije samo salon namještaja, već showroom eklektičnog pristupa najboljem od suvremenog i klasik dizajna, mjesto nadahnuća, kako za kupce i klijente, tako i za arhitekte, dizajnere te sve ostale kreativce sklone estetici. Osim skandinavskih i talijanskih brendova, brojnih ikoničkih dizajnerskih produkata, Intera u svom asortimanu nudi i slovenski brend Rex Kralj s potpisom legendarnog Nike Kralja, ali i samoinicirani brend Element.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije