najbolje od prirode

Snaga besmrtne biljke - smilja uklopljena u luksuznu prirodnu kozmetiku

Nikola Zoko
08.03.2024.
u 08:18

Ono što ovu kozmetiku izdvaja u mnoštvu proizvoda koji su na tržištu jest njezin sastav. Svi sastojci imaju certifikat Ecogee kao prirodni i organski, što znači da su 100% bez silikona, toksina, naftnih derivata (PEG, parafina...), parabena, mikroplastike, GMO-a. U svim su proizvodima sastojci dobiveni iz održivih izvora s ekološkim certifikatima

Nebrojno smo puta mogli svjedočiti da najbolje priče nastanu slučajno i iz velike ljubavi, a upravo je takva priča iza koje stoji Lucija Kračun, dr. med. spec. obiteljske medicine, velika zaljubljenica u prirodnu kozmetiku koja je, ljetujući na Krku, odlučila spojiti svoje dvije strasti – medicinu i biljke te se oduševila prvim, kućnim rezultatima koje je dobila spajajući inovativne formule i smilje. Nakon te inicijalne ideje, odlučila je zagristi ozbiljnije i bacila se prvo u istraživanje, a potom i u razvijanje formula za brisanje bora uz pomoć prirodnih sastojaka. Rezultat je kozmetički brend Dalú. U fokusu su prirodni proizvodi za njegu lica i tijela čije formulacije imaju odlične rezultate skraćujući vrijeme svake beauty rutine. Iako zvuči francuski, riječ je o slovenskom brendu gore spomenute liječnice.

Foto: Nikola Zoko

Nakon što se dokazala na domaćem tržištu, Lucija je Dalú filozofiju odlučila predstaviti i ostalima, posebno hrvatskom tržištu na kojem se sve više žena, ali i muškaraca okreće prirodnoj njezi lica i tijela.

– Značenje imena Dalú utjelovljuje upravo ono što je bit naše kozmetike. Na prvom je mjestu naziv hvala – poštovanje prema prirodi iz koje crpimo sirovine za ljepotu i zdravlje naše kože. Na indijskom jeziku, sanskrtu, Dalú znači Božji dar, što prirodni sastojci korišteni u našim proizvodima svakako jesu. Iz arapskog jezika dolazi prijevod da je Dalú vrč za izvlačenje iz bunara. Zdenac je izvor vode koja je ključna tekućina za naše zdravlje i opstanak, a u našoj je okolici ona mahom termalna. Ime Dalú označava golemu moć prirode za ljepotu i zdravlje kože – pojašnjava ova svestrana liječnica, s AAAMED-ovom diplomom iz estetske medicine, koja je stvarajući ime brenda zapravo spojila prva slova suprugova i svog imena. Tako su David i Lucija stvorili brend Dalú ​s toliko značenja.

1/10

Ono što ovu kozmetiku izdvaja u mnoštvu proizvoda koji su na tržištu jest njezin sastav. Svi sastojci imaju certifikat Ecogee kao prirodni i organski, što znači da su 100% bez silikona, toksina, naftnih derivata (PEG, parafina...), parabena, mikroplastike, GMO-a. U svim su proizvodima sastojci dobiveni iz održivih izvora s ekološkim certifikatima. Za njihov nastanak kreirane su vlastite formulacije koje su rezultat dugogodišnjeg iskustva ove liječnice i njezina tima u području medicine, njege kože i estetske medicine. Dalú proizvodi dermatološko su i klinički testirani i u sastavu imaju aktivne biotehnološke sastojke te znanstveno utemeljene napredne formule za poboljšanje i uljepšavanje kože.

Foto: Nikola Zoko

Da se učinak Dalú proizvoda vidi odmah na koži pokazala je dr. Kračun na interaktivnoj beauty radionici u Grand hotelu Sava**** superior Rogaška slatina, u kojem se, uzgred, rade tretmani s ovim proizvodima, želeći predstaviti svoje beauty zvijezde i pokazati njihovo djelovanje. U mini beauty rutini tako su korišteni proizvodi za profesionalnu njegu koju svaka žena može isprobati u kozmetičkom salonu, ali i nastaviti beauty rutinu ponavljati i u vlastitoj kupaonici. Posebna zvijezda proljeća 2024. svakako su Dalú kreme i serumi različitih formulacija među kojima se posebno istaknuo Anti aging pearl elixir, u čijem su sastavu satenski biseri koji se u dodiru s kožom pretvaraju u serum. Biseri se kombiniraju s aktivnim sastojcima koji trenutno zatežu kožu, zaglađuju bore i djeluju na vitalnost kože uklanjajući znakove umora i starenja kože. Tijekom interaktivnog predstavljanja brenda Lucija je i otkrila best sellers – serum Marine colagen, ali i Eliksir mladosti s hijaluronskom kiselinom, oba Dalú proizvoda koja su postigla i svjetsku slavu.

– Željeli smo pojednostaviti rutinu njege kože jer cijenimo vrijeme i novac naših potrošača. Svi naši proizvodi sadrže mnogo ciljanih sastojaka u visokim postocima u jednom proizvodu kako bi zadovoljili potrebe kože, čime se smanjuje broj proizvoda potrebnih za dnevnu njegu – kaže Lucija.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije