nezaobilazna stanica

Renomirani zastupnik popularnih brendova bijele tehnike slavi trideset godina uspješnog poslovanja

13.10.2022.
u 06:55

Direktor Gemme B&D g. Davor Jurčić ponosan je na činjenicu da je od njenog osnutka davne 1992. godine sve do danas, postala renomirano i prepoznatljivo ime, ne odstupajući od svoje vizije

Odlična atmosfera povodom obilježavanja čak 30. godina postojanja na tržištu tvrtka Gemma B&D, vladala je u Boćarskom domu na Prisavlju. Događaju su prisustvovali svi važni partneri tvrtke, a svi brojni gosti su se odlično zabavili uz pjesme sve popularnijeg pjevača Matije Cveka te uvijek zabavnih Soul Fingersa.

Imalo se što i slaviti s obzirom na to da je ova snažna tvrtka u svojih 30 godina postojanja izrasla u respektabilnog lidera u sektoru kućanskih i profesionalnih aparata. Svoje dugogodišnje partnerstvo uspješno njeguje i razvija s renomiranim premium brendovima kao što su; Faber, Franke, Liebherr i Dry Ager, koji su postali imperativ kad je riječ o lijepom, inovativnom i kvalitetnom odabiru.  Također, svoj status lidera na tržištu pokazali su i uspješnom suradnjom s najvećim proizvođačem bijele tehnike na svijetu, tvrtkom Midea. Svojoj obitelji odnedavno su pripojili i Smeg uređaje za profesionalnu upotrebu.

Dodatan veliki razlog za slavlje također je obilježavanje 25 godina uspješne suradnje s talijanskom tvrtkom Faber, svjetskim liderom u proizvodnji kuhinjskih napa kao i uspješnih 15 godina suradnje s njemačko-švicarskom tvrtkom Liebherr – pionirom u tehnologiji rashlade i renomiranim proizvođačem hladnjaka i zamrzivača za kućanstvo i profesionalnu uporabu. Kao obol dugogodišnjem uspješnom partnerstvu tvrtka Faber je, jednu od svojih napa nazvala – Gemma. Zahvaljujući poslovnoj suradnji s Gemmom B&D ovaj poznati proizvođač kuhinjskih napa prisutan je i na tržištu Mađarske, Bosne i Hercegovine te Crne Gore.

Direktor Gemme B&D g. Davor Jurčić ponosan je na činjenicu da je od njenog osnutka davne 1992.  godine sve do danas, postala renomirano i prepoznatljivo ime, ne odstupajući od svoje vizije, a to je odgovorno poslovanje u svakom smislu nudeći klijentima samo najbolje proizvode, kao i brigu te podršku svojim kupcima.

 - Slavimo 30 godina postojanja i uspješnog poslovanja na tržištu, a razlog za slavlje su također  i uspješna dugogodišnja partnerstva s tvrtkama koje zastupamo u cijeloj regiji. Ponosni smo jer smo uspjeli prebroditi i najteža vremena i ostati uspješni na tržištu. Na tome sam izrazito zahvalan svim svojim suradnicima i zaposlenicima bez kojih ovaj uspjeh ne bi bio moguć – istaknuo je direktor Davor Jurčić, u izrazito energičnoj i pozitivnoj atmosferi Boćarskog doma.

Filozofija tvrtke bazirana je na premium brandovima vodećih svjetskih proizvođača, ali i na potpunu logističku i servisnu podršku kupcima, prije, za vrijeme i nakon kupnje. U današnje vrijeme velikog potrošačkog rasta, mnogi kupci tak kasnije postaju svjesni koliko je važno imati dostupan servis proizvoda i cjelovitu uslugu, stoga je kompletna usluga i briga za kupce stavljena u glavni fokus poslovanja ove uspješne kompanije.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije