Kreativno

Novi je trend ured za van. I zaista izgleda - genijalno!

Foto: Vodotehnika
1/7
11.04.2019.
u 09:04

Prostor bi valjalo podijeliti u nekoliko cjelina - radnu, onu za odmor i onu za jelo, ukoliko je riječ o restoranu. Svaka neka bude uređena u posebnom tematskom stilu

Sve većom primjenom mobilnih tehnologija ugostiteljski objekti, naročito oni u urbanim središtima, često postaju mjesto ne samo za druženje nego i za rad. Uredski prostori tako su na neki način dobili konkurenciju – kafiće i restorane koji osvajaju svojim predivno uređenim interijerima. Koncipirani su tako da je u njima ugodno raditi i održavati sastanke.

Foto: Vodotehnika

Osim uživanja u aromama najfinijih zrnaca kave, komentiranju društvenih tema i upijanja prvih proljetnih zraka sunca, pomno uređeni ugostiteljski objekti tako su danas prepuni gostiju s laptopom ili tabletom u ruci. Ipak, ovaj trend preuzet iz zapadne kulture funkcionira samo u prostorima uređenim na odgovarajući način. O najnovijim trendovima u opremanju ugostiteljskih objekata porazgovarali smo s Gordanom Barun iz salona Vodotehnika, koja kaže:

Za najbolji estetski dojam često se pristupa smjeru uređenja koji asocira na kućne prostorije jer klijentima je domaća atmosfera s osjećajem opuštenosti izuzetno važna. Korištenje prirodnog ili umjetnog zelenila pomoći će u stvaranju takve atmosfere, kao i površine koje imitiraju prirodne materijale, poput drveta i kamena. Uz njih će objekt dobiti toliko traženu toplinu i konceptualnu usklađenost. Kod želje za postizanjem premium dojma vidljiv je trend korištenja tamnih tonova i robusnih materijala, poput podnih i zidnih obloga s izraženim reljefom. U ovakvim uspješno uređenim objektima često se aplicira i mramorni uzorak koji prostorijama daje dozu luksuza i jedinstvene osobnosti. Najčešći je izbor u objektima s ugostiteljskom ponudom višeg cjenovnog ranga. Materijalima s efektom betona ili metala najlakše je postići industrijski izgled, a podnim i zidnim oblogama s patchwork uzorkom prostor dobiva dozu razigranosti. Tijekom dizajniranja objekta uputno je odlučiti se za jedan smjer uređenja te cijeli prostor i detalje prilagoditi glavnoj temi.

– Kad je riječ o ugostiteljskim objektima, posebno je važno uzeti u obzir da su materijali koji se koriste kvalitetni te da boje i oblici budu postojani i u godinama koje slijede. S druge strane, kada je riječ o trendovima, treba uzeti u obzir da su oni prolazni, a ugostiteljski objekti nisu prostori koji se često preuređuju – zaključuje Barun.

Foto: Vodotehnika

Prema njezinim riječima, ugostiteljski objekti sve su češće minimalistički dizajnirani. Koriste se svijetli i prozračni elementi, posebice kad je riječ o manjim prostorima, uz koje je lakše održavati urednost i čistoću. Na ovaj način izbjegava se tzv. “zamka prenatrpanosti” i higijena ostaje na prvom mjestu, a manje kvadrature izgledaju veće.

Foto: Vodotehnika

Ako ste od onih koji većinu svog radnog vremena provode “na terenu” ovako uređena mjesta vrlo lako će vam postati drugi ured. Naravno, preduvjet za to dobra je wi-fi veza, dostupnost struje, odnosno mogućnost punjenja uređaja koji vam trebaju za rad, ali i interijer. Naime, poželjno je da takav interijer bude ugodan, opuštajući, moderan i najvažnije, na dobroj lokaciji.

Foto: Vodotehnika

Naravno, nije zgorega spomenuti i ponudu ića i pića. Ono što je jako važno na takvim mjestima jest rasvjeta, odnosno dovoljna količina bilo dnevnog bilo umjetnog svjetla. Tu su i boje u interijeru. Odabir boja treba biti specifičan te treba potpuno podržavati zamišljeni koncept.

Suvremeni trendovi skloniji su jakim kontrastima, ili nekoliko boja koje trebaju biti u međusobnom skladu. Najbolje je u ovom slučaju koristiti neku baznu boju, koja ide uz gotove sve boje... Znamo, da su dobra hrana i dobra usluga ključni faktor za uspješno poslovanje restorana, ali i ambijent zahvaljujući dizajnu igra i te kako bitnu ulogu. Zajednički san svih vlasnika ugostiteljskih objekta jeste stvoriti restoran ili bar koji će vremenom postati sinonim za jedinstvenost.

Foto: Vodotehnika

Restorani i barovi moraju biti originalni i autentični da bi bili uspješni – to je ono što se danas traži i pod restoranskim dizajnom podrazumijeva. Ugostitelji u suradnji sa dizajnerima često zanemaruju tržište i bespotrebno troše mnogo novca na moderne dizajnerske elemente prilikom uređenja restorana, jer smatraju da su isti “cool”, te da ih moraju imati da bi dobro radili. Koriste razne kreativne dizajnerske elemente u svojim restoranima i barovima kako bi se razlikovali jedni od drugih, odnosno kako bi izgradili prepoznatljiv, jedinstven stil restorana odnosno bara.

No, dugoročni uspjeh restorana ne proizlazi od dizajnerskih elemenata – dugoročni uspjeh dolazi od jedinstvene atmosfere, a kada govorimo o kafićima i restoranima koji “glume” poslovni prostor i atmosfera treba biti takva i mamiti gosta da i nakon što završi s poslom – ostane jer mu je “kao doma”...

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije