ekološki

I dm iz svoje ponude u potpunosti izbacio plastične vrećice

07.02.2020.
u 11:42

Umjesto plastičnih vrećica, kupcima dm nudi alternativna rješenja, primjerice papirnate vrećice izrađene od minimalno 85 posto smeđega recikliranog papira i trajne PET torbe izrađene od recikliranih PET boca

Od 1. veljače dm je iz svoje ponude trajno uklonio jednokratne plastične vrećice kako bi potaknuo kupce na održiviji način života i doprinio zaštiti okoliša. Kupcima dm nudi različite vrste trajnih torbi za kupnju kao zamjenu plastičnim vrećicama.

U dm-u uvijek djelujemo prema načelima društvene odgovornosti te nastojimo odgovoriti na stvarne potrebe zajednica u kojima živimo i radimo. Održiv razvoj i očuvanje okoliša važni su i veliki izazovi koji zahtijevaju složnost svih ljudi na planetu i zajedničku odluku da je vrijeme za promjenu. Kao predvodnik u području održivih praksi i najveći drogerijski lanac u Hrvatskoj, dm ima odgovornost i veliku želju doprinijeti održivijoj budućnosti. Stoga smo donijeli odluku o potpunom ukidanju jednokratnih plastičnih vrećica za kupnju iz svoje ponude. Prodavaonice dm-a u Hrvatskoj svakodnevno posjeti više od 86 000 ljudi i čvrsto smo uvjereni da možemo biti pokretač pozitivnih promjena u društvu i potaknuti velik broj ljudi da promisle o svojem utjecaju na okoliš, promijene svoje navike te se prestanu koristiti plastičnim vrećicama, istaknula je Gordana Picek, članica Uprave dm-a i voditeljica Nabave i marketinga i Prodajne regije.

Umjesto plastičnih vrećica, kupcima dm nudi alternativna rješenja, primjerice papirnate vrećice izrađene od minimalno 85 posto smeđega recikliranog papira i trajne PET torbe izrađene od recikliranih PET boca. Obje mogućnosti imaju certifikat „Plavi anđeo“ (Blauer Engel). dm također nudi višekratne poliesterske vrećice za kupnju, a tu su i dm-ove trajne biotorbe izrađene od bojenog biopamuka koje imaju certifikate GOTS i „fair trade“, a koje kupci u dm-u mogu besplatno zamijeniti novima u slučaju dotrajalosti.

Potpuno ukidanje jednokratnih plastičnih vrećica iz ponude još je jedan korak kojim dm nastavlja ulagati u razvoj asortimana i poslovnih procesa u skladu s načelima održivoga razvoja. U svoju ponudu dm je uvrstio osviještene alternative kao što su higijenski štapići s kartonskim drškama, dm-ova marka Proffisimo nudi raznovrsna održiva rješenja za kućanstvo poput biorazgradivih vrećica za smeće te slamki od nehrđajućeg čelika i silikona, a na policama dm-a mogu se pronaći proizvodi marki Balea i alverde koji ne sadrže mikroplastiku. Proizvodi dm marki kao što su alverde, dmBio i babylove nose oznaku Vijeća za nadzor šuma, odnosno FSC (Forest Stewardship Council) koja jamči da su materijali upotrijebljeni pri izradi ambalaže potekli iz šuma kojima se gospodari na održiv način, a 90 posto proizvoda dm-ove vlastite marke dolazi iz središnje Europe čime se skraćuje vrijeme transporta i smanjuje emisija CO2.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije