odličan interijer

Ako uživate u boravku u prirodi, ovaj zagrebački shop ima sve što vam treba

John Pavlish
20.02.2023.
u 11:46

Projekt interijera izradila je arhitektica Sunčica Mastelić Ivić kojoj je cilj bio pokazati jedinstvo ideje skupine proizvoda i interijerskog oblikovanja

Dežmanov prolaz jedna je od omiljenih lokacija u Zagrebu, koja nas unatoč činjenici da se nalazi u strogom centru svojom šarmantnom atmosferom odvaja od gradske užurbanosti. U toj maloj, ali vibrantnoj shopping destinaciji odnedavno možete pronaći Dream point concept store, trgovinu za aktivne, slobodne, prirodi usmjerene ljude. 

Foto: John Pavlish

Projekt interijera izradila je arhitektica Sunčica Mastelić Ivić, koja rado ističe suradnju s Dream Point timom: „U izradi ovog  projekta interijera pokušali smo pokazati jedinstvo ideje skupine proizvoda, i interijerskog oblikovanja i dekoriranja.  Zato je prostor interijerski predstavljen u ležernom skandinavskom stilu, s regalima od natur furnirane šperploče, koji nas podsjećaju na vezu s prirodom i vanjskim svijetom.

Foto: John Pavlish

Na zid u pozadini aplicirana je zidna ilustracija - rad nagrađivane  animatorice i ilustratorice Hane Tintor, napravljena posebno za ovaj interijer.  Njezin zidni art prikaz je doživljaja  osnovnih ciklusa prirode - kiše, vode, sunca, biljnog svijeta. Nadamo se da smo tako ovaj  mali prodajni prostor  načinili  posebnim zaustavnim punktom u prepoznatljivoj Dežmanovoj ulici.

Foto: John Pavlish

U Dream point concept storeu možete pronaći premium, održive brendove, vrhunske kvalitete i neodoljivog dizajna: Chilly's, Secrid, Gaston Luga, Wunderkey, Dock & Bay, Notabag i Brooklyn candle studio. Svaki od navedenih brendova poseban je i jedinstven na svoj način, a svojom filozofijom predstavljaju protutežu takozvanoj brzoj modi i priklanjaju se društvenom pokretu održivog pristupa koji objedinjuje eko dizajn, nove tehnologije izrade vlakana, recikliranje i savjesnu potrošnju.

Foto: John Pavlish

Chilly's, britanski brend prepoznatljiv po svom premium dizajnu u svojoj ponudi sadrži visoko kvalitetne, ekološke boce i šalice od nehrđajućeg čelika.

Foto: John Pavlish

Nizozemski brend Secrid u ponudi ima nekoliko vrsta novčanika, a unutar svakog novčanika nalazi se card protector koji je ujedno i RFID zaštita - kad je vaša kartica u Cardprotectoru u potpunosti je zaštićena. Svi Secrid proizvodi svjesno su izrađeni na odgovoran način, stavljajući ljude i planet na prvo mjesto.

U Dream point concept storeu možete pronaći i skandinavski brend koji kreira jedinstvene i bezvremenske ruksake, Gaston Luga. Zanimljivo je i da se u izradi koristi koža na biljnoj bazi: biomaterijal stvoren od odbačene kore jabuke.

Wunderkey, njemački brend izrađuje organizatore za ključeve, a za cilj ima inovativnim pristupom svaki dan u životu učiniti boljim, lakšim i ljepšim. Fokus brenda Wunderkey je na bezvremenskom i minimalističkom dizajnu u kombinaciji s najvišom kvalitetom proizvoda do posljednjeg detalja.

Foto: John Pavlish

Notabag se pak pojavio kao rješenje određenog problema; nošenja nepraktičnih torbi prilikom vožnje bicikla. Tako je nastala ideja o dizajnu koji je na kraju postao originalni hibrid velike torbe i ruksaka, praktičnog i ekološki osviještenog dizajna načinjen od visokokvalitetnih materijala.

Namjera brenda Dock & Bay bila je stvoriti kompaktne ručnike koji zauzimaju malo mjesta i prikladni su za putovanja izuzev toga što su brzosušeći i nježni za kožu. U njoj su i uspjeli pa je Dock & Bay jedan je od najprodavanijih brendova ručnika na tržištu. Cijela priča tu ne staje te su s vremenom počeli proizvoditi i niz inovativnih, visokokvalitetnih, pristupačnih i planetarno prihvatljivih proizvoda.

Foto: John Pavlish

Novost u Dream point concept storeu je Brooklyn candle studio, američki brend 100% veganskih i ručno napravljenih mirisnih svijeća od najkvalitetnijih sastojaka i profinjenog minimalističkog dizajna.

Svi navedeni brendovi, osim što se mogu pohvaliti činjenicom da upotrebom održivih materijala čuvaju naš planet, njeguju i održivu kulturu poslovanja, jer i čovjek je dio prirode, a humani pristup u poslovanju za cilj ima pozitivno odgovoriti ne samo na problem kao što je onečišćenje okoliša, već i nejednakost i socijalna nepravda.

 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije