promo

Posve novi koncept uređenja popularne trgovine

02.03.2018.
u 10:17

U otmjenom novom dizajnu i arhitekturi ističu se topli elegantni materijali, naziru se vintage detalji i naglašava svjetlost

Novi koncept uređenja trgovine simbolizira ono što Provansu i L'OCCITANE čini tako jedinstvenima – svjetlost sunca. U otmjenom novom dizajnu i arhitekturi ističu se topli elegantni materijali, naziru se vintage detalji i naglašava svjetlost.

Ovaj novi ''osunčani'' koncept L'OCCITANE trgovine neodoljivo privlači i poziva svojom modernošću, toplinom i ljepotom.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije