NATJECANJE

Najbolji crteži zagrebačkih klinaca mogli bi postati nove Ikeine plišane igračke

Ikea
Foto: IKEA
1/2
31.10.2014.
u 15:00

Cilj ove kampanje je pružiti kvalitetno obrazovanje djeci iz zemalja u razvoju koja žive u siromaštvu, a dosad je njome prikupljeno 67 milijuna eura

"Plišane igračke za obrazovanje" je kampanja koju su prije 12 godina zajednički pokrenule zaklada IKEA Foundation te organizacije UNICEF i Save the Children. Zamisao je vrlo jednostavna – za svaku plišanu igračku ili dječju knjigu kupljenu u robnoj kući IKEA, od 9. studenog 2014. do 3. siječnja 2015., zaklada IKEA Foundation donira jedan euro projektima za obrazovanje djece. Cilj ove kampanje je pružiti kvalitetno obrazovanje djeci iz zemalja u razvoju koja žive u siromaštvu, a dosad je njome prikupljeno 67 milijuna eura koji su omogućili da više od 11 milijuna djece u 46 zemalja ostvari svoje pravo na kvalitetno obrazovanje.

S obzirom na to da je ljubav prema čitanju pravi uvod u obrazovanje, IKEA svake godine, u sklopu kampanje "Plišane igračke za obrazovanje", izda dječju knjigu u kojoj su likovi plišane igračke. Ovogodišnja dječja knjiga, "Princeza i žabac", vodi male čitatelje u Bajkovitu šumu u kojoj će saznati što znači pravo prijateljstvo. Knjigu je napisao višestruko nagrađivani švedski pisac Ulf Stark, a ilustrirala je Silke Leffler. Naši novi plišani prijatelji iz ovogodišnje bajke "Princeza i žabac" su šašavi žabac TOSIG, LILLGAMMAL djevojčica s crvenom kapuljačom, mudri zeko PIPHARE i dražesna sova KATTUGGLA.

Ove smo godine u kampanju „Plišane igračke za obrazovanje“ uveli jednu novost – natjecanje u crtanju. IKEA poziva djecu iz svih zemalja u kojima postoje robne kuće IKEA da nacrtaju svoju plišanu igračku iz snova. Natjecanje će se odvijati u restoranu robne kuće IKEA Zagreb prema rasporedu:

12.- 14.11. i 19.- 21.11. (od srijede do petka) od 16:00 do 19:30
15. i 22.11 (subota) od 10:00 do 19:30
16. i 23.11 (nedjelja)  od 10:00 do 17:30

U natjecanju mogu sudjelovati djeca IKEA FAMILY članova do (i uključujući) 12 godina starosti.

U svakoj će se zemlji odabrati 20 finalista, a njihovi će se crteži poslati tvrtki IKEA of Sweden u Älmhult – grad u kojemu se razvija IKEA asortiman dostupan kupcima diljem svijeta. Žiri sastavljen od stručnjaka za razvoj dječjih proizvoda odabrat će 10 pobjedničkih crteža na temelju jedinstvenosti dizajna. Igračke s pobjedničkih crteža proizvest će se kao dio posebne, ograničene kolekcije plišanih igračaka tijekom sljedeće godine. Pobjednici će biti objavljeni početkom siječnja sljedeće godine, a nova, ograničena kolekcija plišanih igračaka u robnim će kućama diljem svijeta biti dostupna od jeseni 2015. 
I, naravno, za svaku kupljenu plišanu igračku, donirat će se 1 euro organizacijama UNICEF i Save the Children.

Zajedno podržimo obrazovanje

"Obrazovanje je preduvjet razvoja. Veliko nam je zadovoljstvo još jednom udružiti snage sa zakladom IKEA Foundation, IKEA kupcima i IKEA zaposlenicima diljem svijeta kako bismo osnažili najugroženiju i najisključeniju djecu, a pogotovo djevojčice, u izgradnji bolje budućnosti za njih same, njihove obitelji, zajednice i naš svijet", rekao je Gérard Bocquenet, UNICEF-ov direktor za donacije i partnerstva.

"Veoma smo ponosni što sudjelujemo u kampanji Plišane igračke za obrazovanje kojom zajedno s tvrtkom IKEA ulažemo u djetinjstvo. Zajedno mijenjamo živote djece u Istočnoj Europi i Jugoistočnoj Aziji, i to djece koja su najviše marginalizirana – djece s poteškoćama u razvoju i one iz manjinskih skupina. Pružamo kvalitetno obrazovanje milijunima djece čime utječemo i na generacije koje tek dolaze", naglasila je Elisabeth Dahlin, glavna tajnica organizacije Save the Children u Švedskoj i predsjednica agencije Global Lead Agency for the IKEA Foundation Collaboration.

"Ulaganje u obrazovanje djece najbolji je način da im pomognemo izbjeći siromaštvo. Kampanjom Plišane igračke za obrazovanje, u partnerstvu s organizacijama UNICEF i Save the Children, uspjeli smo pomoći više od 11 milijuna djece. Kvalitetno obrazovanje ključno je u stvaranju bolje budućnosti za njih i njihove obitelji", izjavio je Per Heggens, glavni izvršni direktor zaklade IKEA Foundation.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije