DUGA TRADICIJA

140 godina tvrtke JUB

JUB
Foto: JUB
27.05.2015.
u 14:31

Danas JUB odlikuje moderna i automatizirana proizvodnja, visokokvalitetni uvjeti rada za sve zaposlenike, visoka produktivnost, ekološka osviještenost te poslovanje u skladu s najvišim standardima energetske učinkovitosti

Tvrtka JUB, vodeći slovenski i regionalni proizvođač boja i lakova te fasadnih sustava ove godine slavi 140 godina uspješnog poslovanja. Unatoč neizvjesnoj ekonomskoj situaciji u regiji, JUB posljednjih godina bilježi kontinuirani rast proizvodnje i prodaje, što je dovelo do povećanja broja zaposlenika te širenja na strana tržišta. Uspjeh je potaknut visokim stupnjem povjerenja kupaca u kvalitetne i inovativne proizvode koje JUB plasira na tržište.

Danas tako JUB odlikuje moderna i automatizirana proizvodnja, visokokvalitetni uvjeti rada za sve zaposlenike, visoka produktivnost, ekološka osviještenost te poslovanje u skladu s najvišim standardima energetske učinkovitosti.

„Ova značajna godišnjica, kojom se može pohvaliti malo koja tvrtka u regiji, za nas ima velik značaj jer upućuje na poštovanje tradicije, zaposlenika, kupaca i okoline. Veliku pažnju i značajna sredstva kontinuirano ulažemo i u razvoj, što nam je omogućilo proširivanje prodajnog asortimana novim, inovativnim proizvodima i sustavnim rješenjima koje naši kupci prepoznaju“, izjavio je Ivan Magdić, koordinator marketinga i unapređenja prodaje tvrtke JUB u Hrvatskoj.

JUB je danas relevantna međunarodna korporacija sa 570 zaposlenih, koja posluje u više od 30 zemalja te ostvaruje prihod od gotovo 90 milijuna eura. Iako je matično slovensko tržište prihodovno i dalje najjače, JUB više od 80 posto svoje zarade ostvaruje na drugim tržištima. Hrvatsko tržište tu ima ključnu ulogu jer s prihodom od gotovo 15 milijuna eura predstavlja drugo najznačajnije tržište za Grupu JUB. U segmentu boja za zidove JUB tako u Hrvatskoj već dugi niz godina zauzima vodeće mjesto s visokim tržišnim udjelom, a spada i među lidere u kategoriji toplinsko-izolacijskih fasadnih sustava, u kojoj bilježi kontinuirani rast.

Najveći dio prihoda JUB ostvaruje u segmentu proizvodnje boja, što nije nimalo čudno uzme li se u obzir da je linija JUPOL lider na velikom broju tržišta na kojima tvrtka posluje. Kao temelj cijele JUPOL linije, proizvod Classic nastao je još davne 1969. godine te je do danas postao legendarna robna marka i drugo ime za bijelu unutarnju boju. Dodatak Classic uz izvorni naziv JUPOL dodan je zbog uvođenja novih proizvoda poput Golda, Trenda, Juniora i drugih. Tako JUPOL linija danas broji čak 13 različitih proizvoda te je postala sinonim za unutarnje boje.

Značajno mjesto u portfelju tvrtke zauzima i segment vanjskih radova, u kojem JUB nudi liniju visokokvalitetnih fasadnih toplinsko-izolacijskih sustava pod robnom markom JUBIZOL. Ugradnja ovih sustava omogućava do 40% uštede energije za grijanje i hlađenje, a JUB je jedna od rijetkih kompanija koja proizvodi sve komponente fasadnog sustava. Poseban zamah u prodaji fasadnih materijala omogućila je proizvodnja EPS-a (stiropora) u vlastitim pogonima.

Ključne riječi
JUB

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije