Da će se i na hrvatskom tržištu pojaviti snažan interes za organski uzgojenu hranu u istarskoj su vegeproizvodnji ANYO d.o.o. dokučili još 2006. godine. Već tada počeli su nabavljati ekološke sirovine i, dodavši ih u proizvode koje su prvotno proizvodili, među prvima počeli nuditi vegetarijansku hranu s predznakom ekološkog uzgoja.
– Željeli smo na tržištu ponuditi bolju, novu vrijednost proizvodom koji smo im već nudili. Nedostaci su bili teža dostupnost, kao i viša cijena nekih organskih sirovina – objašnjava vlasnik Alen Jugovac.
Vegepečenica
Poteškoćama unatoč, ANYO je nastavio proizvodnju i danas nudi nekoliko vrsta popularnog tofua, vegetarijanske hrenovke, seitan kobasicu, vegepečenicu, tofu salamu, više vrsta vegetarijanskih namaza poput vegepaštete, nekoliko vrsta seitana, burger od soje... Usto, proizvode još i ekološki pekmez od šljiva i jabuka.
– Najponosniji smo na vegehrenovke i dimljeni seitan, koji su vrlo različiti. Hrenovke su blage, a seitan je dimljeni pikantan narezak. No, oba proizvoda odlično su prihvaćena i na konvencionalnim jelovnicima što nam je dodatno poslovno zadovoljstvo – napominje Alen i dodaje:
– Naši su proizvodi namijenjeni vegetarijancima i svima koji žele proizvod bez mesa, onima koji zbog zdravstvenih razloga moraju izbjegavati mesne proizvode ili se jednostavno žele hraniti zdravo – ističe Alen.
U Hrvatskoj postoje još samo dva proizvođača ekološke, vegetarijanske, odnosno veganske hrane pa Istrani iz ove priče ne žele o tome po čemu su njihovi proizvodi možda bolji.
– Svima koji se odluče na ekološku proizvodnju savjet je neka razmisle još jednom, a onda neka hrabro krenu u posao.
Prepoznat potencijal
S obzirom na to da je svojim tržišnim potencijalom i kvalitetom proizvoda zaslužio dobiti besplatnu, stručnu promotivnu pomoć riječke agencije Libra, u kojem će to smjeru u budućnosti ići tvrtka ANYO?
– Teško je dugoročno prognozirati, no nadam se da će naši proizvodi i dalje biti omiljeni kod onih koji ih konzumiraju te da će sam posao nama i dalje donositi zadovoljstvo i novac – zaključio je Alen.
Stručna marketinška pomoć
Tvrtka ANYO marketinšku će pomoć dobiti od riječke kreativne ‘full service’ agencije Libra.
– Presudilo je to što je proizvođač dugo na tržištu, a marketinški je virginalan. Prema tome, moći ćemo usporediti njihov uspjeh prije i nakon suradnje s nama – kazala je kreativna direktorica agencije Dunja Pavešić.
Libra će svojem klijentu pružiti uslugu izrade novog logotipa, ukupnog vizualnog identiteta, ali i dizajna ambalaže svih četrnaest proizvoda.
Pratite nas