virtualna platforma

Nove prilike za rast vodeće regionalne internetske platforme DaiBau

gradnja kuće fasada izolacija
Thinkstock
18.02.2021.
u 09:35

DaiBau je od lokalne platforme, koju su 2014. godine u Sloveniji pokrenuli Martin Pelcl i Gregor Černelč, izrastao u vodeću regionalnu platformu, koja na tržištima Slovenije, Hrvatske, Austrije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Slovačke i Rumunjske okuplja 65 000 dobavljača i 260 000 aktivnih korisnika

Tvrtka Henkel i fond South Central Ventures financijski su podržali regionalni razvoj vodeće internetske platforme DaiBau, dostupne na web stranici www.emajstor.hr, koja spaja investitore s izvođačima građevinskih radova, uloživši značajan sedmeroznamenkasti iznos u eurima. Henkelova poslovna jedinica Adhesive Technologies prepoznala je rastuću vrijednost platforme koja okuplja više od 65 000 građevinskih tvrtki, arhitekata i drugih stručnjaka za izgradnju i obnovu nekretnina na sedam različitih tržišta u regiji.

„Ova će nam investicija značajno pomoći u razvoju aktualne platforme i jačanju naše tržišne pozicije u regiji. Osim toga, ubrzat će tekuće procese digitalizacije, koji izravno utječu na tržišnu transparentnost i pružanje brojnih inovativnih rješenja, kako krajnjim korisnicima, tako i izvođačima. U trenutnim dinamičnim uvjetima rasta, osim financijskih sredstava obuhvaćenih spomenutom investicijom, za naš daljnji razvoj od velikog nam je značaja imati uza se snažne partnere koji sa sobom donose zavidno znanje, iskustvo i stručnost“, istaknuo je Martin Pelcl, jedan od osnivača i generalni direktor platforme DaiBau.

Foto: pixabay

Henkel je svjetski predvodnik s visokoučinkovitim rješenjima na tržištima ljepila, brtvila i funkcionalnih premaza. Poslovna jedinica Adhesive Technologies može se pohvaliti sa 130 000 izravnih korisnika u više od 800 tržišnih segmenata, te nudi iznimno učinkovite proizvode potrošačima, obrtnicima i građevinarima. Između ostalog, njihov portfelj proizvoda uključuje materijale i sredstva za brtvljenje za pločice, prozore, fasade, podrume, krovove, popločavanje i hidroizolaciju pod poznatim brendovima kao što je, primjerice, Ceresit.

Foto: pixabay

„U našem slučaju, digitalizacija igra važnu ulogu u daljnjoj izgradnji naših poslovnih modela i stjecanju konkurentnih prednosti na različitim tržištima“, dodao je Adrian Orbea, voditelj globalnog marketinga tvrtke Henkel. „DaiBau je u vrlo kratkom vremenu svoju digitalnu platformu uspješno pokrenuo i proširio po regiji, te tako potvrdio svoje mogućnosti i agilnost. Ova će nam investicija omogućiti da dodatno ubrzamo provedbu naše strategije digitalizacije stjecanjem uvida u krajnje korisnike i izvođače. Želja nam je da zajedno s DaiBauom dodatno unaprijedimo platformu te olakšamo pružanje inovativnih rješenja i pojednostavimo pristup informacijama različitim skupinama korisnika.“

DaiBau je od lokalne platforme, koju su 2014. godine u Sloveniji pokrenuli Martin Pelcl i Gregor Černelč, izrastao u vodeću regionalnu platformu, koja na tržištima Slovenije, Hrvatske, Austrije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Slovačke i Rumunjske okuplja 65 000 dobavljača i 260 000 aktivnih korisnika. Osim što korisnicima znatno olakšava sve poslove uz gradnju i renovaciju nekretnina, izvođačima radova pomaže u pronalaženju novih klijenata. Svaki profil izvođača sadrži recenzije i ocjene korisnika, te portfelj odrađenih projekata, a korisnicima pomaže u kalkulaciji troškova radova. Osim u izboru optimalnog izvođača radova, DaiBau korisnicima pomaže u planiranju i budžetiranju radova, što znatno pojednostavljuje proces gradnje ili renovacije nekretnine. DaiBau posebno vodi računa o srednje velikim ili malim izvođačima radova, kojima pruža priliku da plasiraju svoje usluge i proizvode, te optimiziraju svoje poslovanje, posebno na tržištima jugoistočne Europe, na kojima je DaiBau, uz naglu ekspanziju u vrlo kratkom vremenu, uvelike utjecao i na regulaciju sektora građevinskih usluga.

gradnja kuće fasada izolacija
1/5

U Hrvatskoj DaiBau djeluje pod brendom eMajstor by DaiBau i na stranici www.emajstor.hr nudi više od 10 000 provjerenih izvođača radova, koji su dostupni u 11 krovnih kategorija i čak više od 200 preglednih potkategorija. Taj specijalizirani sustav za gradnju nudi i brojne savjete i alate koji investitorima bilo koji građevinski zahvat na nekretnini i oko nje bitno olakšavaju i cjenovno optimiziraju. Od pokretanja stranice eMajstor u Hrvatskoj realizirano je više od 90 000 projekata.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije