slako zadovoljstvo

Slatki klasici iz bakine kuhinje s potpisom poznate slastičarnice

06.10.2021.
u 15:35

Dizajn samih kutija radila je zagrebačka agencija Señor koja je osmislila i razvila brend Omama (germanizam za riječ baka)

Šarmantna slastičarnica Amelie u centru Zagreba postala je sinonim za domaće, prirodne i ekstra ukusne kolače, torte i sladolede, a sada je novim poslovnim pothvatom odlučila svoje proizvode ponuditi još većem broju ljudi. Tako je nastao brend OMAMA, inspiriran mirisima domaće, bakine kuhinje, koji nudi tradicionalne recepte u novom ruhu koje prati trendove. U pitanju su tradicionalne slastice poput Splitske torte, Međimurske gibanice ili zagorskih štrukli, ali i autorske torte primjerice od pistacija, malina ili čokolade. Osim slastica, u ponudi je i slasni quiche Lorraine.

Novi brend OMAMA inspiriran mirisima bakine kuhinje, nudi domaće kolače i štrukle jednostavnih receptura, ali vrhunske kvalitete, koje će nas instantno lansirati u djetinjstvo.

“Željeli smo stare bakine recepte prenijeti u novo modernije okruženje, a sve s ciljem kako bi evocirali uspomene na najljepše trenutke u djetinjstvu. OMAMA proizvodi skuplji su od prosjeka jer su premium, ručno rađeni i pripremljeni po svim standardima kao i ostatak kolača u Amélie slastičarnici, ali sigurni smo da će njihova kvaliteta biti prepoznata” izjavila je Žakline Troskot, vlasnica brenda Amélie. Proizvode je potrebno samo odmrznuti ili zapeći, a oni će okusom i kvalitetom ostati kao “domaći”.

Dizajn samih kutija radila je zagrebačka agencija Señor koja je osmislila i razvila brend Omama (germanizam za riječ baka). Kolači upakirani pod brendom “Omama” na tržištu su potiho već od proljeća u trgovačkom lancu Metro, a stigli su i u Konzumove prodavaonice.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije