održivost

Prijavite se na GROHE X Summit 2023. “Briga za vodu”

grohe
Promo
22.11.2022.
u 15:42

Globalni brend GROHE od 7. do 9. ožujka 2023. GROHE poziva kupce i potrošače na digitalni summit na svojoj platformi iskustva GROHE X gdje će se udružiti sa stručnjacima kako bi razgovarali o budućnosti života, sanitarnoj industriji i održivom putu naprijed

Danas GROHE, vodeći svjetski brend za cjelovita rješenja za kupaonice i kuhinjsku opremu, najavljuje GROHE X Summit 2023. koji će se održati u središtu digitalnog iskustva marke GROHE X od 7. do 9. ožujka 2023. Tema trodnevnog događaja je „Briga“ za vodu”, a uključivat će različite formate – od inspirativnih govora do panel rasprava koje potiču na razmišljanje te majstorskih tečajeva – za istraživanje i raspravu o odgovorima koje sanitarna industrija treba pronaći na izazove našeg vremena. Uz to, sadržavat će panele o tome kako održiva gradnja može napredovati s vodom kao središnjom ulogom u svemu tome. Program će biti nadopunjen izlozima novih proizvoda i tehnologija, pokazujući kako je GROHE-ov portfelj proizvoda spreman za budućnost i pružajući korisnicima najbolju moguću podršku za razvoj njihovog poslovanja u održivoj budućnosti.

Foto: Promo

“Za rješavanje društvenih i ekoloških problema s kojima se danas suočavamo, važnije je nego ikad dijeliti znanje i poticati nove ideje. Program GROHE X Summit osmišljen je kako bi informirao, inspirirao i okupio naše industrije s ciljem stvaranja i pokretanja promjene. Ovaj događaj podiže naše hibridno korisničko iskustvo na novu razinu, pružajući platformu za suočavanje s izazovima našeg zajedničkog vremena i pogleda u budućnost s iskrenošću, optimizmom i čvrstim osjećajem za suradnju. U isto vrijeme, ovo je za nas i početak nekoliko fizičkih događaja koji će kupce uroniti u svjetove naših podbrandova tijekom sljedeće godine,” izjavio je Jonas Brennwald, voditelj, LIXIL EMENA.

Foto: Promo

Pokrenuto u ožujku 2021., središte digitalnog iskustva GROHE X bilo je polazište za GROHE-ovo hibridno korisničko iskustvo. S više od 200 dijelova sadržaja i 14 jezičnih varijanti uživao je u gotovo 2 milijuna pregleda stranica. Ova digitalna zajednica proširena je u proljeće 2022. otvaranjem GROHE X Brand & Communication Experience Center u Hemeru u Njemačkoj. Ovaj centar kombinira fizički objekt za posjetitelje i pet vrhunskih studija za obuku i proizvodnju sadržaja, kao i hibridna događanja. Uz sudjelovanje marke GROHE na manjim lokalnim sajmovima kako bi se olakšali fizički sastanci s kupcima i opipljiva interakcija s proizvodima, tri GROHE X Motion Trucks mogu iskustvo marke donijeti izravno kupcu.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije