GEOMETRIJSKI ŠARM

Premium izgled hansgrohe miješalice za kupaonice osigurao Red Dot 2017. nagradu za dizajn

Promo
04.05.2017.
u 09:30

Dizajneri su za hansgrohe Metropol miješalice predstavili novi, uspješni potez sa zakretnom “loop” ručkicom, ručkom sa otvorom u sebi

Premium brand hansgrohe predstavio je Metropol, novu kolekciju miješalica za moderne kupaonice koja objedinjuje geometrijsku preciznost i upečatljivi dizajn. U suradnji s dugogodišnjim partnerom, dizajnerskim studiom Phoenix Design, hansgrohe je razvio dosad najraznovrsniju kolekciju miješalica za umivaonike, kade i tuševe, pretvarajući time kupaonice u moderni paralelni svijet neodoljivog geometrijskog šarma i izražajnog ambijenta.

Hansgrohe Metropol 110 jednoručna miješalica za umivaonik iz Metropol kolekcije dobila je nagradu Red Dot 2017. za dizajn proizvoda, čime je hansgrohe Metropol kolekcija dobila priznanje jedne od najprestižnijih svjetskih nagrada koja od 1995. godine evaluira vrhunsku kvalitetu, inovativni oblik te funkciju proizvoda.

Foto: Promo

U sklopu nove kolekcije, nudi se izbor od tri vrste ručki, a po prvi su put predstavljene samostojeće podne miješalice za umivaonike koje uz ComfortZone, iskoristivi prostor između umivaonika i miješalice, osiguravaju vrhunsku lakoću uporabe u kupaonici. Prepoznatljive hansgrohe Metropol miješalice upečatljiva dizajna dostupne su u četiri različite visine, što rezultira većom slobodom kretanja, udobnošću i spontanošću.

Dizajneri su za hansgrohe Metropol miješalice predstavili novi, uspješni potez sa zakretnom “loop” ručkicom, ručkom sa otvorom u sebi. Uz miješalice s ravnom standardnom ručicom, hansgrohe kupcima nudi izbor modela s tankom, zakretnom “loop” ručicom. Treća verzija miješalice ima integriranu “Select” tehnologiju koja jamči intuitivno kontroliranje i jednostavnu uporabu miješalice pritiskom na “Select“ tipku. Raznovrsnost ručkica te kontrolnih opcija kupcima nudi širok spektar mogućnosti primjene i dizajna.

Foto: Promo

Grupa Hansgrohe, s robnim markama AXOR i hansgrohe, trenutno je na rang listi Međunarodnog foruma dizajna (iF), u konkurenciji najboljih svjetskih tvrtki za dizajn, pozicionirana na šestom mjestu između 2000 kompanija. S 1040 bodova, tvrtka iz Schiltacha, specijalizirana za sanitarnu opremu, nadmašila je svjetski poznate robne marke poput Audi-a, BMW-a i Apple-a te ponovno potvrdila vodeću poziciju u sanitarnoj industriji.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije