Informacije iz prve ruke

Sve informacije na jednom mjestu: Electrolux otvorio svoj pozivni centar

electrolux
Foto: Promo fotografija
20.08.2015.
u 15:29

Trebate li neku korisnu informaciju o proizvodima ili cijenama obratite se novom Electroluxovom pozivnom centru

Kompanija Electrolux pokrenula je vlastiti pozivni centar kojim će unaprijediti odnos sa svojim kupcima i partnerima te im na jednom mjestu ponuditi odgovore na sva njihova pitanja.

Tako je od prošlog tjedna aktivan broj pozivnog centra 01 6323 338 putem kojeg će korisnici moći dobiti sve potrebne informacije o servisu malih i velikih kućanskih aparata, prijavljivati kvarove, raspitivati se o trenutačnim akcijama i cijenama kao i o aktualnim kampanjama brendova Electrolux, AEG i Zanussi.

Pozivni centar radi svaki dan od 8 do 24 sata. 

>> Predstavljen novi IKEA katalog, stiže na adrese 650 tisuća kućanstva

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije