namještaj on line

Novi vizualni identitet kao najava velike rasprodaje na Vivre.hr

02.09.2020.
u 06:55

Novi imidž se temelji na potpuno novom vizualnom izričaju, koji se sastoji od prilagodljivog logotipa i široke palete boja koji u kombinaciji pružaju dinamičan pristup za komunikaciju na svim mogućim platformama i razinama

Vivre, najveći online trgovac namještajem i predmetima za uređenje i opremanje doma u središnjoj i istočnoj Europi, predstavlja novi vizualni identitet kao bitan dio strategije razvoja tvrtke.

Kako bi izgradio novi identitet koji će u nadolazećim godinama podupirati komunikaciju brenda Vivre na svih devet tržišta na kojima posluje, Vivreov tim je surađivao s Europskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD). Novi imidž se temelji na potpuno novom vizualnom izričaju, koji se sastoji od prilagodljivog logotipa i široke palete boja koji u kombinaciji pružaju dinamičan pristup za komunikaciju na svim mogućim platformama i razinama.

Glavni cilj cijele vizualne nadogradnje je pružiti kupcima novo i drugačije iskustvo na svakoj točki interakcije. Iz tog razloga novi vizualni identitet podrazumijeva vizualnu i funkcionalnu nadogradnju svih Vivreovih platformi.


Vivre neprestano radi na jačanju i nadogradnji svoje moderne vizije na online tržištu proizvoda za uređenje i opremanje doma. Nadogradnja našeg vizualnog identiteta logičan je slijed koju je cijeli naš tim prihvatio s velikim zanimanjem i otvorenošću. Drago mi je da nakon mjeseci napornog zajedničkog rada danas imamo snažniji i pročišćeniji vizualni identitet brenda. Od samih početaka našeg poslovanja obvezali smo se našim klijentima pružiti originalna iskustva kupovine, stoga vjerujemo da će i svi Vivreovi kupci prihvatiti ovu promjenu kao pozitivnu i dobrodošlu - izjavila je Monica Cadogan, izvršna direktorica i suosnivačica Vivrea.

Mark Davies, regionalni direktor EBRD-a za Rumunjsku i Bugarsku, dodao je: “Novi vizualni identitet tvrtke Vivre razvijen je u sklopu dvogodišnje suradnje s međunarodnim savjetnikom kojeg je osigurao ERBD. Uvjereni smo da će novi imidž brenda pomoći tvrtki u ostvarenju ambicije da postane broj 1 online prodavač proizvoda za uređenje i opremanje doma.”
Podsjetimo, u ponedjeljak, 7. rujna kreće velika rasprodaja na ovoj platformi.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije