dizajn

Novi uredi Trikodera, bez lažne skromnosti, izgledaju - mrak!

Bojan Haron
28.08.2019.
u 10:27

Osim lijepih ureda i financijskih benefita, mladi Trikoderovci cijene i to što u tvrtku mogu dovesti pse, imaju fleksibilno radno vrijeme, rade od kuće i slično

Svijet u virtualnoj svakodnevici najboljih hrvatskih digitalnih stručnjaka iz tvrtke Trikoder dobio je novo fizičko okruženje u moderno dizajniranom poslovnom prostoru. Ti su uredi sada novi poslovni dom uspješne razvojne tvrtke u kojoj više od 70 mladih i visokoobrazovanih zaposlenika priprema vrhunske digitalne proizvode, koristeći najnaprednije tehnologije. Nove urede potpisuje dizajnerica Jelena Havelka iz tvrtke Havelkadesign, a cilj uređenja bio je već na prvi pogled dočarati suvremen i kreativan duh koji obilježava Trikoder.

Kako bi se naglasio ulaz u urede, tj. prijelaz u zonu rada, osmišljeni su svojevrsni portali kroz koje zaposlenici trebaju proći kako bi se mentalno teleportirali u drugi operativni „mode“.

Foto: Bojan Haron

Osim ureda, vanjski obod udomljuje i dvije sale za sastanke od kojih se ona veća može pregraditi na dvije manje. Također, tu su smještene i niše, osmišljene za privatniji rad, interne prezentacije za mali broj ljudi ili jednostavno kratak predah od obaveza, od kojih se ističu interesantna crna niša za PlayStation i dinamična crvena niša za stolni nogomet.

Interesantna zona odnosi se na tzv. Korijen, koji predstavlja nastavak Njuškalovog Drva znanja s gornjeg kata iste zgrade. Skladno uklopljeni kolorit interijera Trikodera i Njuškala posebno je vidljiv na tom kutu kada se zgrada gleda izvana, gdje je uočljivo kako ta dva elementa čine jednu cjelinu.

Radi zadržavanja vizualne mirnoće i protočnosti, zadani kolorit je upotrijebljen koncentrirano unutar bazne bijele boje, dok se upotreba diskretne sive boje pojavljuje kao nadopuna vidljivoj betonskoj konstrukciji i metalnim detaljima. Podržavajući istu ideju, neki konstruktivni elementi namjerno su anulirani upotrebom ogledala, kako bi se prostor vizualno otvorio u određenim vizurama

Foto: Bojan Haron

Trikoderova vizija tehnološkog napretka u novoj eri digitalne komunikacije, oslikava se u ambijentalnim karakteristikama interijera. Prozračnost kojom odiše cijeli prostor metaforički odražava transparentnost komunikacije, dok veliki otvoreni prostori u kontrastu malih niša reflektiraju važnost timskog rada, uz poštivanje individualnosti, ističe J. Havelka.

U Trikoderu rade iznimno mladi ljudi, prosjek godina je 31, a drago nam je da se među većinom muškim razvojnim inženjerima, dizajnerima i 'data scientistima' uklopilo i desetak žena. Svi oni rade na nekoliko najvećih web sustava u regiji te 'cuttting edge' inicijativama i digitalnim uslugama koje se temelje na kompleksnim AI tehnologijama, pa smo tako željeli urban i moderan stil koji će ih okruživati u uredima - pojasnio je Goran Rubčić, glavni izvršni direktor Trikodera i dodao da je siguran da će nastaviti inovativno razmišljati i rasti zahvaljujući novom prostoru koji ima dizajnerske asocijacije na digitalni svijet i pomalo ekstravagantno uređenje u zajedničkim prostorima, ali poštuje navike onih zaposlenika koji se ipak ponekad žele izdvojiti iz većeg 'open-space' prostora.

Također, Rubčić ističe da im je bilo važno stvoriti ugodno poslovno okruženje jer prate trendove koji vladaju među mladima kao posloprimcima, pa i potencijalnim zaposlenicima, s obzirom da se radi o iznimno konkurentnom dijelu tržišta rada.

U Trikoderu ističu da su oni web, mobile i data science tvrtka koja ispunjavaju potrebe klijenata u praćenju i oblikovanju tehnologije prema njihovim potrebama jer nova era digitalne ekonomije pred njih postavlja drugačije standarde poslovanja, a ostat će ispred konkurencije iskorištavanjem dostupnih poslovnih mogućnosti kroz tehnologiju. Jedan od najboljih primjera, smatra G. Rubčić, je usluga foto-prepoznavanja kao dio Njuškalove aplikacije za predaju oglasa na mobilnim uređajima, a razvili su je Njuškalov odjel Product developmenta, članovi Styria Data Science tima te tvrtke Trikoder i Undabot. Radi se o jedinstvenom rješenju temeljenom na strojnom učenju kroz više milijuna oglasa na Njuškalu, a korisnicima omogućava brzo i točno pozicioniranje predmeta u pripadajuću kategoriju, na osnovu fotografiranja kroz Njuškalo aplikaciju. Foto-prepoznavanje predmeta je jedinstvena primjena umjetne inteligencije na globalnom tržištu oglasnika, a razvili su je hrvatski stručnjaci prateći najnaprednije tehnološke trendove.

Trikoder je osnovan 2008. godine i razvio se zahvaljujući uspješnom povezivanju individualnih potencijala i timskog rada. Stalno napredovanje u isporučivanju ideja u internet okruženje uočili su u Styria grupi te je Trikoder od 2018. godine u njihovom vlasništvu i dio Styria Digital Marketplacea.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije