Influencer!

Kako je Instagram promijenio način na koji dekoriramo drvce

Shutterstock
20.12.2019.
u 07:24

Fotografiramo ga cijeloga, pazimo na estetiku te nastojimo da mu nitko ne prilazi, nikada!

Pod Instagram hashtagom #christmastree objavljeno je preko 20 milijuna božićnih drvaca, a da bi se pridružilo toj brojnoj skupini, božićno drvce mora imati osobnost koju čini zaigrana kombinacija boja i neobična tema. 

No, za božićno drvce dostojno Instagrama, morate se pridržavati nekih pravila.  

Ne dopustite djeci udio u ukrašavanju

Ručno rađeni, dječji božićni ukrasi nekada su bili izrazito popularna dekoracija. 

"To je bila nostalgična, emotivna radnja koju smo obavljali zajedno", tvrdi dizajnerica interijera Keri Sheehan. 

No, Instagram je promijenio naše ponašanje te iako ne želimo djecu zakinuti za to obiteljsko iskustvo, isto tako ne želimo objaviti božićno drvce ukrašeno tim "nesavršenim" dekoracijama. 

Iz tog razloga sve je više kućanstava koja postavljaju dva božićna drvca, jedno za Instagram, drugo za dječje radove.

Foto: Shutterstock

Pravovremena objava

Christmas Tree Reveal’ ili oktrivanje božićnog drvca najiščekivaniji je trenutak svih korisnika Instagrama, tvrdi Emily Murray, autorica bloga The Pink House.

Zbog preranog otkrivanja drvca, pak djelovat ćete kao idiot, a ako ga otkrijete prekasno, zaobišli ste veliku količinu ljudi", smatra te navodi kako je najbolje vrijeme za objaviti svoje božićno drvce na Instagram ono između 18:30 i 20:30 jer je to vrijeme kada se većina ljudi opušta te neposredno nakon spremanja djece u krevet. 

Netradicionalan dizajn

Tradicionalna paleta od crvene i zelene boje, neće zasititi korisnike Instagrama, a Sheehan se slaže s tim da su neobične teme upravo ono što privlači publiku Instagrama 

"Prošle godine sam dizajnirala drvce čija je tema bila morsko dno te su ključne dekoracije tog drvca bili rakovi, meduze i hobotnice, a upravo je ono izazvalo najviše pomutnje na Instagramu te je izazvalo najviše reakcija" kazala je.

Foto: Shutterstock

Sljedbenici trenda

Jednako tako, Instagram je postao mjesto gdje nastaju trendovi, a svake je godine novi trend u dekoriranju božićnog drvca. 

Dok je prošle godine popularno bilo drvce s crnim božićnim dekoracijama, ove su godine popularna drvca alternativnog izgleda kakvi su ono od ananasa, duge te kaktusa, navodi Murray.

Murray dodaje kako je u trendu i dekoriranje drvca u "ombre izgledu", odnosno raspoređivanje ukrasa tako da od vrha prema dnu drvca (ili obrnuto) ono izgleda kao da gubi boju. 

‘Mislim i da će ove godine u trendu biti i prirodne dekoracije s naglaskom na eco-friendly pristup blagdanu", navodi Murray.

Fokus je na cijelom prostoru, a ne na detaljima drvca

Fotografije koje na Instagramu privlače najviše pažnje one su koje pokazuju drvce kao dio prostora.

"Detalji nisu poželjni jer ljudi žele vidjeti kako drvce izgleda u samom prostoru te kako s njim djeluje kao cjelina", kazala je Murray.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije